Överraskad

Det går bra... Det går bättre än jag någonsin trodde. Visst är det ändå där, och jag väcka det till liv igen närhelst jag vill bara genom att se på dig. Men det får vara så länge...

Du sa häromdagen att du ofta drömde om mig, drömde om heta nätter i varnadras armar.
Du sa att du längtade till det som varit och att inget var så bra som då.
Du sa att du kände dig så dum när du träffade min syster och som att hon visste vem du var.
Du satt att jag var din...

Mitt inre känns så lugnt när jag ser dig... Kan sitta och titta på dig i smyg ända tills du märker det och glittrar mot mig med dina vackra ögon. Vill så gärna krypa upp i din famn, borra in min näsa in din hals och bara vara. Känna dina stora, starka händer smeka min kind och bara vara.

Är det såhär livet ska fortsätta?

Kommentarer
Postat av: Samma situation

Känner såååå väl igen det du skriver! Länge sedan du uppdaterade, hur går det, blir nyfiken ?!

Postat av: Anonym

2011-12-27 @ 11:14:55
URL: http://forbjudenlangtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback