Stark

Varför ska det vara så jävla svårt bara för att vi träffas varje dag?
Försöker med hela min kropp... hela min själ att undvika dig och att visa att jag kunde inte bry mig mindre.
Men det gör jag...
Varit stark idag... Inget larv. Skönt... Jag klarar det här har jag lovat mig själv.
Ändå vill jag inte göra annat när jag träffar dig i fikarummet än att trycka ned dig i en fåtölj... Slita upp din skjorta... Kyssa dig hetsigt... hårt... hett. Knäppa upp ditt skärp, låta din redan hårda hårda kuk tränga in i mig. Rida dig samtidigt som du kysser mina fasta bröst. Stöna min upphetsning i ditt öra... Känna hur tid och rum försvinner. Känna hur du griper hårdare tag om min rygg... Hur du kvider. Hur jag inte kan hålla tillbaka upphetsningen längre... Känna hur det sköljer över mig... Lugnar.
Nej, nej, nej!!!


Kommentarer
Postat av: Dubbelliv

suckar

JA, känslorna kom.

Jag kan inte bortse, det skulle inte vara så..

Men faktum säger ju att nu ÄR det så..

Själklart får du detaljer..;-)

Ikväll får jag han..låna han..

/Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback