Frostbiten

Kylan tränger sig in i kropp och själ... Så även din.
Tillbaka på ruta ett och kallare än kallast.

Försöker övertyga mig själv att nu får det vara nog... Nu räcker det. Men varje del av min kropp vill ha dig...
Vill jaga kylan på dörren och älska hett tills morgonen gryr. Somna i din varma famn med dina ljumma andetag mot min panna. Vill vakna och se dina ögon glittra mot mig som ingen annans...

Vad är jag för dig? Är jag mer än jävligt bra sex? Är jag mer än en lättsam kollega? Är jag mer än någon du kan ringa när alkoholen går in i din kropp och kåtheten vill ut?
Du säger det är mer än sex... Du säger det är känslor... Du säger att du är förälskad.
Är det såhär du visar det? Är det såhär du vill ha det? Är det såhär du vill att jag ska må?
Vill så gärna sätta punkt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback