Tankar

Funderar på vad jag ska göra med detta. Ska jag ge efter. Vill du verkligen det? Det var snart ett år sedan sist, ändå finns könslorna kvar som du sa. Är det ett teckan på att detta är rätt?
Jag älskar verkligen min sambo så otroligt mycket mer än dig, men du får mig att tända som ingen annan. Är det din framfusighet, att du är så snuskig, manlig, annorlunda? Vad är det? Vet iaf att det är dina händer... Kan inte se på dem utan att börja fantisera... Du gör mig galen bara genom att ställa dig nära mig.
Du dissar mig som ingen annan, och utnyttjar läget när det passar dig. Tror inte att ett förhållande med dig skulle få mig att må bra. Du är för hänsynslös och självisk för att det skulle fungera mellan oss, men ändå vill jag knulla dig och få din uppmärksamhet. Bryr mig om vad du tycker och vill vara i din närhet. Är det bara du och jag är det toppen, men är du med dina polare är du världens största svin. Är det osäkerhet och ett sätt att skyla över dina känslor för mig? Du säger att du känner massor, att du kan lämna din fru, att du tänker på hur det skulle vara om vi flyttade ihop och att det aldrig varit bättre med någon. I nästa stund så dissar du, är sur och otrevlig, och skiter i mig fullständigt. Det jag inte förstår är om det verkligen är så, om du bara leker med mig som en psykopat eller om det är för att hålla distans till mig. När ska jag få veta? Vill jag veta? Borde jag bara inte skita i dig åter igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback