Fantastisk!

Det är du! Helt otroligt fantastisk!
Du kom, vi pratade som vi brukar. Du är lättsam, glad, lyssnar, förstår.
Du sa att den man lever i hop med ska man kunna vara kompis med, hon ska vara rolig och kunna förstå att man kan vara olika.
Jag kysste dig... Du skulle gå... Jag fick dig att stanna.
Heta kyssar, smek, så vackra ögon. Kan inte motstå dina läppar, dina smekningar, dig!
Du kysste mig hetsigt tillbaka, sa så vackra ord. Tryckte upp mig hårt mot väggen. Knäppte upp min skjorta, kysste mina bröst. Jag drog med dig till sängen. Drog av dig din tröja, dina byxor. Vi låg där. Nära... Nakna... Hetsigt smekte vi varandra. Skakade... Vibrerade.
Jag kysste din kropp, sög dig sakta... Du klarade inte mer... Drog mig upp, la mig på rygg och kysste mig tillbaka. Smekte mig över min kropp, mellan mina ben. Kände hur fuktig jag var. Hur gärna jag ville ha dig. Du la dig sakta på mig... Nära. Stannade upp... kände närheten. Kysste mina läppar sakta. Du hörde mig kvida och stoppade in din kuk i mig sakta. Kunde inte längre vara tyst och stönade försiktigt när du juckade ut och in ur mig. Så skön, så underbar, så fantastiska ihop!
Du kunde inte hålla dig länge... Ställde dig hastigt upp. Beklagade. Jag log... Du förstod.
Du la dig bredvid mig... Smekte mitt hår. Log, tindrade, såg så lycklig ut. Du sa att du skulle vilja ligga i en säng med mig en hel helg. Bara få vara mig nära, se mig njuta, ta mig om och om igen.
Du hade bråttom... Vi kysstes, du sa jag luktar så gott!
Kramar, röda kinder, tindrande ögon, kyssar och mycket lycka innan du åkte hem till ditt.
Kommer detta någonsin hända igen? Var det en dröm? Låt mig i så fall aldrig vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback