Saga eller bitter verklighet

Skulle så gärna vilja veta vad du egentligen känner för mig och vad du tycker om mig. Du säger så konstiga saker ibland så jag blir konfunderad...
Berättar att jag sitter å kollar på hus. Märker på dig att du inte tycker om situationen och så säger du att du tycker att jag ska köpa hus i närheten av dig. Frågar varför... Du ler och säger att då kan du komma över och dricka vin...
Ja, vad säger man?
Förstår inte riktigt vad du är ute efter... Tycker du om mig, eller är det bara för att sexet var så bra?
Vill veta detta, det känns verkligen som om det skulle ha en betydelse. Betydelse för hur jag känenr mig i hela den här situationen.
Du letar hela tiden efter ursäkter för att få ha mig nära. Frågar om hjälp, ska berätta saker och ger mig blickar. 
Hur ska jag tolka detta?
Idag så såg jag på dig på ett helt vanligt sätt... Du tyckte att jag hade så otroligt sexig blick. Sa till dig att det sitter i "the eye of the beholder". Så fort jag tittade på dig sedan, resten av dagen så blev du alldeles tokig. Sa att jag inte kunde göra sådär för då skulle du svimma. Jag skulle bara vilja veta vad jag gör! Vissa dagar så är du så jäkla på och vissa bryr du dig inte alls.
Skulle senare hjälpa dig med något och ta ett papper som låg i ditt knä... Råkade snudda ditt lår och du flämtade till som om du hade brännt dig. Frågade oskyldigt vad det var... Näe, inget sa du. Okej, jag retas ibland och spelar blåögd, men kan du inte ta ett steg till något istället för att bara ge mig en massa antydningar till hur mycket du vill ha sex med mig hela tiden? 

En annan sak jag verkligen stör mig på är vad du egentligen säger till dina polare. Brer du på om mig och mitt sexbegär, eller säger du som det är att det är mer än sex... Om du nu tycker det?
Ena stunden så känner jag mig utnyttjad av dig och nästa tror jag att du verkligen har djupa känslor för mig. 
Hur??

Intalar mig själv att jag måste sluta med detta innan jag bränner mig rejält. Fördelen är att jag vet att jag aldrig skulle kunna klara av att bo ihop med dig. Skulle bli tokig av svartsjuka och inte lita på dig en sekund. Precis som att du är väldigt svartsjuk nu... 
Det är också en sak som gör att jag inte vet vart jag har dig. Blir man svartsjuk om det inte betyder något? Blir man svartsjuk om det just bara är sex? Varför??

Är det närhet och smicker jag vill ha, eftersom jag inte får det hemma? 
Vill ha konkreta svar av dig, och det ska jag utkräva nästa fest. Ska fråga dig rakt på sak vad du känner för mig. Slingrar du sig ska jag fråga om du tycker om mig, om du har känslor, om du älskar mig. Ska fråga vad det är vi har på gång och hur du vill att det ska sluta i sagans bästa slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback