Mycket vatten undrar broarna...

Hänt mycket sedan sist... Både bra å dåligt.
Hade sex... Folk såg. Inte bra. Kunde inte låta bli dig, å du kunde inte låta bli mig... Missförstånd skulle redas ut och blev bara tok av det. Fick reda på att du tyckte jag var stram, ignorerade dig med flit och att du tjuvlyssnat på mina priva telefonsamtal på jobbet, som du trott handlade om dig. Vi skulle prata ostört och sedan vara vänner... Så fort vi blev själva så bara drogs till varandra. Vet inte hur... Kyssar, smek, sex och närhet. Sa att det var juh precis såhär vi pratat om att det inte skulle vara. Att vi skulle vara bittra, tjuriga och sura på varandra. Men kanske lätt att det blir så när det är mycket känslor inblandade. Iaf så slutade det väldigt konstigt å kändes ännu konstigare dan efter. Pratade om det igen och vi bestämmde tillsammans att vi inte kunde fortsätta såhär och att det var slut på det hela nu.
Sedan gick det ca en månad och vi var trevliga, men kanske lite ytliga å försiktiga mot varandra. 
Fest igen på jobbet... Mycket blickar och snuddande vid varandra. Kunde inte hålla mig efter det och sa till dig som det var... Att jag inte kunde få dig ur mina tankar. Du sa detsamma och gav mig ännu snuskigare blickar. Viskade i mitt öra att du så gärna ville ha mig och att jag var den bästa du hade haft. Lärt mig att mycket av dina ord bara är snack, men just det där kan mycket väl stämma. Du slet in mig på toaletten och kysste mig ljuvligt... Tog på mig... fick mig att tända. Nöjd med mig själv ändå. Slutade precis som jag ville. Bara kyssar och smek, och du som bad om ursäkt för att du varit så hetsig dagen efter...
Sedan har det varit ganska lugnt. Vänligt och hjärtligt.
Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback