Likgiltig, men glad.

Dagarna går... Flyter på... Många härliga blickar och en del fina ord. Men känns ändå tokigt fel, samtidigt som ja bara vill ha mer av dig. Vill helst krypa ned i en säng med dig och bara vara nära. Tycker inte du är så snygg, inte trevligast i världen, inte sexig. Ändå har du något speciellt som bara får mig att vilja ha mer. Vad?
Min dröm är att åter igen få åka bort... Bo på hotell... Bara vara vi. Tänk om!

Du ger mig hintar hela dagarna... Vet inte hur jag ska ta det.
Tindrar med dina vackra ögon och ler. Känner mig som en dåre när jag ler tillbaks...
Hoppas på att du ska ta på mig... Överraska mig... Göra något!

Kysste dig häromdagen... Ljuvligt, men du verkade så stram. Fick mail efteråt att du ville ha mer.
Jag blev förvirrad och frågade varför du först var så avvisande och sedan så skriver du sådär. Du svarade att du hade blivit överraskad och inte visste vad du skulle göra. Det kanske är så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback