Sport

Frågade, men kom bara till punkten där du sa att du hade känslor för mig... Förbjudna känslor. Vad betyder det? Att du tycker om mig väldigt mycket... Det förstår juh jag oxå. Men betyder det att du älskar mig?
Du sa att du mått väldigt dåligt i våras för detta. Sa, att jag märkt det... Sedan kom vi inte längre.

Varför måste jag hålla på såhär?
Vad vill jag ha ut av det?
Just nu håller mitt huvud på att sprängas... Är just bara som en sport som skall utövas. Ännu en utmaning, ett hinder på vägen.
Det som gör det ännu mer spännande är att min motståndare inte är riktigt med på noterna... Skulle det vara enklare om du vore det? Skulle det inte vara lika roligt då?
Åhhh... Herregud! Kan du inte bara träffa mig, älska med mig å sedan kan jag glömma det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback