Snart borta

Tiden kryper fram, men snart är det dax. Undrar om du saknar mig, eller ens tänker på mig när jag är borta.
Du kommer i alla fall att finnas i mina tankar... Som så ofta annars. Om du bara kunde vara lite mer medgörlig och på, så kanske jag lessnade lite fortare... Vilka önsketankar.
Du är så berusande glad, söt, härlig, sexig, manlig... JAG VILL ATT DU SKA KNULLA MIG NU!!! Vill bara skrika det så du hör... Så du förstår. Fasen vad man är lättlurad och dum. Du har fått mig precis dit du ville. Men tar inte konsekvenserna av det.
Väldigt nyfiken på vad som händer i helgen. Om du ens uppmärksammar mina inviter, eller om du inte ens hör av dig. Det blir verkligen ett kvitto på vad du vill. Förbannar dock mig själv för att jag vet att jag förlåter dig allt. VARFÖR!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback