Så många frågor... Tiden har svar

Undrar hur livet är om några månader... Om det har förändrats eller om det är samma tråk. Men vad vill jag? Jag vill nog... Tycker det är spännande, får mig att känna mig bra... Lycklig.
Vad händer nästa vecka? Försöker att inte ha så stora förhoppningar, men kan inte riktigt låta bli. Vill känna den där underbara känslan igen. Bubblandet, leendet övar hela ansiktet, känslan av att vara så fruktansvärt kåt att man inte vet vad man ska ta sig till, och framförallt känslan av att man kan få en annan människa att känna sig så.
Mest av allt så vill jag bara veta vart du står. Önskar jag kunde fråga exakt vad du känner för mig. Om du har känslor för mig som vissa tror, eller om det är ren fysisk jäkla kåthet... Spelar faktiskt inte mig någon roll. Bara jag får uppleva det som varit igen... 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback