Manual

Ännu en dag av funderingar...
Bad först om ursäkt... Å förstår faktiskt inte varför, jag ville juh! Å sedan gör jag om samma dumma misstag igen... Eller dummt... Varje cell i min kropp vill så gärna... Så gärna känna... Känna att han oxå vill. Känna hans händer, känna att han bryr sig om mig, känna att han vill ha mig... och...se hans ögon le mot mig. När jag blundar är allt jag kan tänka på hur härligt det är att vara där just då... Nära, i hans famn, trygg.
Vill skrika högt... Ta mig!! Visa att du vill ha mig!! Kyss mig!!!
Men varje gång jag närmar mig så drar du dig tillbaka, och varje gång jag håller mig borta så retas du med mig... Hur ska jag vara? Hur ska jag bete mig? Skriv en manual vill jag säga till dig... för jag får aldrig några svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback