Första gången

Jag klarade det! En hel dag... Tycker att jag är så duktig, bra, bäst!! Kan ändå inte låta bli att fantisera om dig... Önska... Hoppas... Vill så gärna hata dig, inte bry mig, skita i dig. Låta dig vara luft. Låtsas som att det aldrig hänt något. Att allt är som förut... Men det kommer det aldrig att bli... Förstår jag sakta... Jag kommer aldrig mer att kunna se dig gå förbi och inte tänka på hur du kan få mig att må. Hur du får min kropp att skaka... Mitt hjärta att bulta... Blodet att pulsera... Min kåthet att vakna.

Tänker på första gången du kysste mig. Hur du låg bredvid mig i sängen och bara strålade. Log, pratade, gjorde allt för att jag skulle må bra. Tog på mig... Smekte mig. Hela du skakade, pulserade. Kysste mig till slut... Jag kunde aldrig få nog... Ville ha mer, mer! Du visste du inte fick... Men ändå tindrade du med dina ögon och fick mig att smälta. Har aldrig sett dig så kåt som då... Nyväckta lustar som aldrig kommer igen. Du fick mig att känna mig som en liten flicka ute på förbjudet uppdrag. Olydig, envis... Nyfiken. Lämnade mig med kåthet som inte stillats... Sugen på mer. Visste att jag ville ha dig, men ändå var jag så spännade... Ny. Önskar till varje pris jag kunde vrida tillbaka klockan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback