Varför du?

Tiden går... Allt är det samma. Ingen direkt spänning, flirtande, roliga mail eller kommentarer. Känner mig så uttråkad. Livet är TRIST! Ta mig med storm! Eller vill jag det? Ja, det vill jag verkligen. Vill prova igen. Känna dina händer på min kropp. Vet att du finns så nära men ändå så långt borta. Blir upphetsad bara jag tänker på hur skönt du kan göra det för mig... Blundar å tänker på de gångerna. Vill... Vill så gärna.
Tänk om du visste vad som rörde sig i mitt huvud bara några meter ifrån dig... Tänk om du visste att jag sitter här å har kåta dagdrömmar om dig... Tänk om du visste att det enda jag vill just nu är att känna dina hetsiga kyssar... Tänk om du visste?
Skulle du göra något åt det? Skulle du vilja ha mig? Din blick säger inte så längre... Blir orolig, som så många gånger tidigare. Du kan trycka ned mig så fullständigt och samtidigt få mig till höjder där jag aldrig varit.
Tänker på när du kyssde mig för första gången... Så oskuldsfullt... Så blygt. Hur du frågade om du fick... Smekte mig försiktigt. Sa hur sexig du tyckte jag var... Såg mig... Visade att du ville ha mig!
Du såg rakt igenom mig, sa precis hur jag var som ingen annan klarat tidigare. Förstår fortfarande inte hur... Hur kan du veta? Det fick mig ialla fall att tända. Det och dina underbara, oförglömmerliga kyssar. Förstår inte... Hur? Jag som kan vara så kall, avståndstagande. Har mina spärrar, gör inget dumt. Fastän jag så många gånger har chansen... Varför du!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback