Ännu mer ledsen...

Besviken... Arg... Förbannad!!! Idiot!!!



Pratat... Fortfarande arg på honom... Vet inte hur mycket han har sagt. Mycket besviken...
Säger att jag betyder mycket för honom å att det är mer än bara sex... Att han har känslor för mig å att han har haft det sedan i början. Vad säger man?
Förstår inte att han kan berätta något när han vet att han sårar mig, om han nu tycker om mig. Dessutom verkar han ha lagt fram det så att jag är den drivande och bara en "merit".
Blev i alla fall mycket paff... Sa att det här är mer än bara otrohet... Sa att han skulle sakna mig under semestern... Sa att han skakade när han kysste mig i hissen... Sa att han ibland bara ville ringa å höra min röst, höra hur det var. Han sa att han var en idot å att han hade betett sig väldigt dumt. Kan jag lita på att det aldrig händer igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback