Konstig dag å lite ont i magen

Vet inte riktigt vart detta tar vägen... Står fortfarande fast för att jag inte tänker vika mig för dig.
Men kan juh inte låta bli att snacka om andra med dig och det verkar som det får lite konekvenser och att jag verkar svartsjuk och som att jag snokar i ditt liv. Måste bestämma mig för att varken du, ditt namn eller något annat om dej ska komma över mina läppar.
Kan fortfarande om jag blundar föreställa dig nära mig... Upphetsad, härlig och het.
Gaaah! Kan inte fortsätta såhär. Tur att du inte varit här idag... Måste verkligen lägga ned det här nu.
Ändå går jag och hoppas på att du ska vilja ha mig och verkligen visa det när vi ska bort. Fy faan för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback