Kall, kallare, kallast!

Fått höra en massa saker idag som gjorde mig ledsen...
Vet inte riktigt hur jag ska hantera det...

Hör av mig å sedan ligger saken i dina händer.
Känns ändå konstigt. Man tror juh att man är den enda fastän det inte är så.
Vet inte riktigt vad jag ska tro, tycka å tänka om dig.

Längtar tills vi ska iväg... Ska vara lycklig, snygg, brun å ignorera dig totalt!! Bara umgås med en massa nya roliga människor.
Livet är för kort för att jag ska kunna binda upp hela mitt liv vid dig. Det som händer det händer och ska i fortsättningen inte gå å förvänta mig en massa saker, och absolut inte skicka några mail eller höra av mig till dig. 

Saken ligger som sagt var i dina händer efter nästa mess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback