Dum...

Går bra, men målet är inte uppnått förns jag helt slutat bry mig, och det gör jag tyvärr fortfarande.
Dina ögon är vackrare än vanligt. Dina händer ser så sexiga och inbjudande ut... Vill bara att de ska smeka mig, få mig att njuta, stöna... Skrika efter mer.
Men gaaaah!!! Måste sluta med det här, men kan inte. Fattar inte vad du gör med mig.
Är jag hopplöst förälskad i dig, är det en ren besatthet för att jag inte får det jag vill, eller är jag bara otroligt, jäkla fjantig! Ja, antagligen en kombination av alltihopa.
Fan vad jag vill, men ändå varken kan eller får.

Kan du inte bara vara elak å sur mot mig, behandla mig öppet illa?
Nej, istället så ljuger du för mig och sviker mig, men jag ser inte det som anledning nog.
Är det så jäkla dum å korkad man är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback