Spel

Ska jag ta iniativet eller bara skita i det? Det blir morgondagens stora fråga... Funderar på att själv ta tag i saken å se hur han reagerar. Då får jag juh svart på vitt vad han egentligen vill.
Blir inte riktigt klok på honom... Ena stunden avvisar han mig totalt, å sedan säger han saker som man aldrig trodde han tänkte på... Som, försökte möta din blick flera gånger, men du såg juh aldrig på mig... och, ville slita med dig in på toan och kyssa dig, men du gick juh bara... Öööööhhh... VA?!?! Hur ska man tolka det? Att han tänker på mig och vill jag ska ge honom uppmärksamhet? Så fort jag dissar honom, så blir det jättespännande. Vilket jäkla spel. Blir GALEN!!! Är för enkel tjej för detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback