Så kåt!

Hör din röst... Ilningar går genom min kropp... Känner mig så fjantig, men ändå så förväntansfull. Du är så härlig, lycklig, rolig, go, underbar... Egentligen inte min typ. Men så fort jag träffar dig vill jag bara slita kläderna av dig och knulla skiten ur dig. Som jag gjort förut... Förstår inte själv att jag blir så fruktansvärt kåt på dig... Är det det förbjudna? Att jag egentligen inte tänder på dig, att du är äldre, en annan person. Eller att jag gör dig så kåt? Att du smekar mig så jävla härligt? Blir inte klok på detta, men tänker just nu bara på de härliga stunderna som varit...

Blundar och ser framför mig din svettiga kropp, hur den spänner sig. Du blundar, njuter... Flämtar när jag utforskar den. Hur du bara vill ha mer... Säger att ingen har gjort dig så kåt som jag. Älskar att höra dina komplimanger!

Kommentarer
Postat av: V

ojoj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback