Härliga löften

Hur kan en sådan lång, härlig helg kännas som en evighet innan den ens börjat? Du är underbar, och jag kan inte förstå varför jag känner såhär... Din doft gör mig så upphetsad. Det enda jag kan tänka på när jag känner den är hur härligt du smeker mig.
Men finns det något att se fram emot? Finns det någon framtid för oss? Tid att stjäla... Ögonblick att minnas?
Vill juh hoppas på det, och undrar ibland om inte du vill det oxå...
Låg i natt å tänkte på varför det blivit såhär... Du är inte särskillt snygg... Inte heller någon sexig kropp... Men ändå tänder den mig så otroligt. Är det din blick? Dina vackra tindrande ögon... Eller är det din charmiga, manliga pojkaktighet? Är det dina härliga smekningar, dina viskande, tändande ord... Eller? Blir tokig... Vill nobba, vara stark... Men kan inte! Har bara hänt en gång tidigare i mitt liv... Å se hur det gick då....
Är det kanske att vi är så lika? Vill så gärna ha mer än vi kan få... Vill känna oss uppskattade, härliga, bra, bäst!
Du känner mig bättre än du tror... Blev förvånad när du skulle beskriva mig. Hur? Är jag som en öppen bok? Syns det så tydligt vad jag vill, hur jag är och vad jag står för? Men tror inte att du trodde detta... Hoppas bara du inte blir besviken... Ångrar dig. Verkar inte så, men man vet aldrig.
Trodde du var en annan... En som spelade charmör oftare. Eller så har du inte sagt hela sanningen... Hoppas verkligen du har det, vill inte vara en i mängden... Hatar det! Men som du skrev... innan du kom in i bilden skötte jag mig i många år... Tror jag har lärt känna dig mycket väl... Mycket snack och lite göra. Eller så pratar du inte så mycket om det, men man får ändå en skev bild av sanningen för att du är så spontan.
Har så roligt med dig! Känner mig som ett barn på julafton så fort vi är ensamma... Du får mig att känna mig rolig, snygg, uppskattad och att glömma tiden helt.

Mitt hjärta blöder... Att se dig... Så lycklig som du är med dina barn... Med dina barn. Blir nästan, men bara nästan, kär i dig... Varför är det så hjärtknipande med män och småbarn?

Längtar till Tisdag... Vad kan hända... Jag frågade, du sa ja... Undrar om du hoppas på underhållningen?
Jag hoppas iaf på att du håller din del av dealen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback