Mognat?

Länge sedan igen. Mycket har hänt...
Du är fortfarande den som håller mig vid liv mina dåliga dagar. Ensam ikväll, du ringde från Stockholm... Vi pratade och du brättade att du saknar mig. Att du hade velat att jag skulle varit med.
Jag frågade vad du känner för mig, du svarade mycket. Jag känner otroligt mycket för dig!
Du sa att du funderat många gånger på hur ett liv med mig skulle vara... Hur vår vardag skulle se ut.
Du sa att det kändes så bra med mig, att vi verkligen kunde prata om allt. Att du visste att du har sårat mig nått så otroligt och att du aldrig tänkte göra det igen.
Du sa att jag är så otroligt sexig, att mina bröst är perfekta och att du inte vill något annat än att ligga naken i en säng med mig.
Du sa att du bryr dig om hur jag mår och att du vill göra allt för att stötta nu när jag har det jobbigt.
Du sa tack för att jag skrivit: Tack för att du finns i mitt liv!
Du kände samma sak och var så glad för det lilla vi har ihop.
Du avslutade med att tillfredställa mig igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback