Fortsatt oro och ont i magen

Vart slutar detta?
Lessnade och mailade igen idag och frågade vad du tänkte på igår.
Du skrev tillbaka att jag vet att du har det sjukt jobbigt både hemma och på jobbet. Jag om någon måste märka det... Å så avslutade du det hela med att du bryr dig om mig och att du inte vill att jag ska vara arg på dig.
Ja, men visst vet jag att du bryr dig om mig. Annars hade jag blivit ännu mer arg och ledsen, men var ju inte det som var min poäng.
Skrev ett långt svar tillbaka där jag förklarade vad jag tyckte om din hemmasituation, din jobbsituation och mig, samt försökte bena ut hur jag tyckte du skulle göra. Undrar om du fick en chock, eller om du helt tar avstånd efter detta? Det var gansk ingåeende och nära inpå. Försökte förklara vad jag kände på ett så enkelt sätt som möjligt. Hur jobbigt jag tycker det är när jag inte får svar från dig och när du inte håller vad du lovar. Att även jag får ont i magen och mår dåligt. Ibland tror jag inte att du ser längre än vad näsan räcker.
Tror inte jag får något svar alls. Inte ens en reaktion... Vette tusan vad jag tar mig till om du inte reagerar nu!?!?
Jag blir galen!! Helt bestört! Behöver lite ensamtid med dig för att reda ut det här, utan att du ska sressa vidare till något eller fly, som du brukar. Jag vill veta hur du känner, hur det ska vara mellan oss, hur du vill prioritera, vad jag kan göra för att underlätta för dig, om du vill träffa mig, å varför du inte håller vad du lovar hela tiden.
Annars måste jag sluta med det här. Du är helt enkelt inte bra för mig sorgligt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback