Tom...

Ja, det är det ord som bäst beskriver mig idag. Haft en oförglömlig helg. Uppskattad, lycklig och bäst! Ja, har verkligen kännt mig så. Träffade ett gammalt span, och det verkade vara ömsesidigt. Kändes verkligen underbart. Knappt tänk på dig alls... Det här kanske funkar. Sedan träffade jag din polare, och hans bitska kommentarer förstörde delar av min kväll. Vill jag verkligen ha med dig att göra? Börjar tro att du bara förstör mitt liv å får mig att känna mig rutten och värdelös... Stark, stark, stark... Ja, det ska jag vara. Sedan när vi ses ska jag vara lyckligast, snyggast, bäst, roligast och bara njuta av att se dig avundas. Du vet att jag inte bara vill ha dig, å det ska jag verkligen visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback