Längtat!

Äntligen... Tillbaka på jobbet. Eller? Har gått så bra hela veckan å tycker jag varit så duktig.
Men första dagen efter semestern så är det samma visa igen... Saknat honom! Märker att han är beroendeframkallande. Behöver inte vara något speciellt... Bara en blick... Ett leende... En varsam smekning. Tycker juh om honom så mycket!
Tyckte först... Är det såhär han ser ut... Han är juh inte så snygg som jag hela envisas med att tro efter jag umgåtts med honom några timmar. Men sedan är det som om hans charm tar överhanden och jag smälter som ett ljus i solen. Kan bara säga... UNDERBAR!
Nu är det tyvärr bara en vecka som vi får ses, sedan är det 5 långa veckor till nästa gång. Klarar det nog, å kanske till och med kommer över honom. Eller kommer han över mig?
Vill han det?
Vill jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback