Som jag trodde

Inget svar, blir så förbannad.
Ska behandla dig som luft nästa gång vi ses.
Du ska få samma skit tillbaka som du ger mig. Bryr du dig om mig fortfarande så gör det ont, bryr du dig inte så är det väll lika br att det blir på detta sätt.
Så skönt att jag kan vara förbannad och inte ledsen. Det bevisar bara ännu mer för mig själv att du inte betyder lika mycket längre och att jag verkligen kan komma över dig.
Nu gäller det bara att hålla i detta nästa gång vi ses. Men är jag fortfaranade lika arg på dig så blir det nog ett mindre problem.

Det jag inte riktigt kan förstå är hur du kan vara en så stor skitstövel. Undrar om du ljugit för mig hela tiden om dina avsikter. Helt klart är dock att jag gett dig alldeles för mycket komplimanger och uppmärksamhet. Men det är ju slut kan jag säga.
Men hur kan du vara en så jävla stor mansgris? Föraktar dig och tycker oerhört synd om din familj.
Tror dock kanske att det ändå kan hända saker på fyllan mellan oss. Du gör mig fortfarande så fruktansvärt kåt, men får i fortsättningen akta mig för att blanda ihop känslor och sex. Det är ett av de största misstagen man kan göra.
Men attans vad du ska få be på dina bara knän innan det blir något!!! Ska göra dig så svartsjuk att du inte vet vart du ska ta vägen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback