Jag är bra!

Jag är stark, jag är bra, jag är bäst!!
Är så nöjd med mig själv! Inget brev, inget leende, inget något... på över en vecka. Så skönt!
Nu är det hans tur att ta iniativ. Om han nu är intresserad... och det verkar inte vara så.
Ja, ja... Det går fler tåg med betydligt intressantare människor och kanske även snyggare... =)
Hans förlust, definitivt. Säger att han aldrig haft det bättre än när vi var med varandra, men ska jag vara ärlig så har jag det. Måste komma ihåg att inte glömma det.
Han får mig att må så dåligt i längden. Lika bra det här... SKÖNT!!!

Men ändå kan jag inte låta blir att undra... Är det inte lika spännande längre när du vet att du får? När det inte är någon utmaning? Antagligen så...
Kan inte heller låta bli att undra om du någongång i framtiden kommer att försöka på nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback