Livet är underbart, nästan jämt

Jag ler... Känner mig så lycklig... Kan du underbara människa göra detta? Sa att du tänkt på mig i helgen... Innan du kysste mig... Tände min åtrå på nytt. Sa att du tänkte ringa mig... Tog på min kropp... Lyste mot mig. Sa att du hade kunnat ta mig i bilen om det vore så. Varför inte, tänkte jag...
Trodde aldrig att du skulle gå med på att träffa mig som du gjorde idag... Blev förvånad. Min mage pirrade och mitt hjärta slog extravolter. Men har upptäkt att du är fegare än mig... Att du inte riktigt har samma tok i skallen. Men du kan juh alltid få...  

Sluta se så lycklig ut sa du... Kan inte sluta le åt dig... Det vet du!!
Lycklig, lyckligare, lyckligast!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback