Lång tid sedan

Det var skönt att inte träffas på så länge. Gav mig en andningspaus... Fick mig att kunna sova drömlöst på nätterna igen.
Tänkte i mitt stilla sinne, och ljublade innombords... Det har gått över!
Träffade dig, såg dig i ögonen... Så var det kört igen. Har förstått att det är starka känslor jag har för dig... Annars skulle allt det här inte vara. Du sa samma sak... Skönt att inte träffas, och när vi väl gjorde det... Jaha... Det var det.
Förbjudna känslor som alltid kommer finnas där. Vi har accepterat det båda två och försöker bara leva som vanligt. Fortsätta med våra liv och få en sekund tillsammans då och då. Några gånger per år. Lever för dessa. De får oss att orka med resten... Underbart!
Berättade om min hemlighet... Du blev glad. Otroligt glad för min skull. Jag blev förvånad, men förstod efter du förklarat. Det får oss på något sätt på samma nivå i livet och kanske en grund att bygga på i framtiden... Om det skulle vara vi i en framtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback