Hör dig inte längre

Kommer du bara förbi för att kasta en blick... Le ditt varmaste leende och känna att jag ser dig?
Vad tänker du när du får mina mail? När jag berättar om mina problem?
Du fortsätter att le, ser på mig så fort du får en chans och glittrar med dina härliga ögon.

Ska jag våga fråga dig i morgon... Vad tänker du på när du ser mig?
Vill så gärna veta vad som döljer sig bakom de hastiga blickarna. Vad för tankar som rusar genom dig... eller är det inget mer än bara ett leende? Inbillar jag mig?
Ska jag våga berätta om de fantasier som sätter igång hos mig?
Hur jag kan sitta och lyssna på dig i fikarummet när du pratar med några utan att ens höra vad du säger, utan istället komma på mg själv med att sitta och tänka hur gärna jag vill kyssa de där läpparna. Följer deras rörelser och vet hur de känns när de smakar på mig, när de sluter sig kring min bröstvårda...
Jag kan se på dina gestikulerande, underbara, vackra händer och föreställa mig hur de kraftfullt smeker mina bröst samtidigt som jag kvider sakta...
Jag kan se på dina ögon och vet exakt hur de ser ut när du är så upphetsad att du bara vill, vill, vill... Vågar jag fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback