Otrogen

Är det vad man säger om oss?
Just nu skulle jag kunna sätta allt på spel för en natt med dig... Kan du det för mig?
Vill du ge dig själv till mig? Vill du ha mig bara för en stund? Vill du testa en gång till? Vill du känna din kropp mot min... Höra mig flämta i ditt öra... Jag vill, jag vill, jag vill!!!
Önskar inget hellre än att få ha dig för mig själv en stund. Snälla, gode gud... Låt mig!

Du kysste mig idag. Jag önskade att du tog mig hårt mot väggen istället. Du luktar så gott... smeker så härligt, är dig själv. Låt mig smeka bort dina problem för en stund och kyssa dina känsliga läppar tysta. Var med mig... älska med mig. Glöm omvärlden och dess bekymmer... Snälla?

Undrar vad morgondagen kommer att föra md sig... Skulle kunna strunta i allt bara för att vara med dig istället. Låt mig!

Kommentarer
Postat av: Rogga

känner igen mig ............lyriskt

2011-11-17 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback