Kaos igen

Ledsen idag... Pratat med dig, men du säger inte hela sanningen. Sa att du inte kan prata på jobbet. Bad dig skriva... Du lovade... Inget.
Hur ska jag bete mig, hur ska jag vara? Vill vara där för dig och stötta dig, men det är otroligt svårt när du inte berättar något.
Berättade att jag inte tycker om när du är ledsen... Bra, sa du. Är det allt? Min frustration växer sig allt större.
Du säger att det här är svårt och att du inte vill göra något förhastat, jag håller med... Kan inte göra något annat. Vill inte att du ska flytta ifrån din fru. Är det d du tror? Tror du att jag försöker puscha dig till detta? Allt jag vill är att du ska må bra och att du ska kunna få vara dina barn närma. De betyder så mycket för dig! Mår du bra och är glad, så blir jag glad. Förstår du inte det?
Allt detta känns som kaos nu. Har ont i magen och vill gråta, men kan inte. Vill få ut dig ur mitt system. Vill kunna sluta tänka på dig. Vill inte ha din kropp. Vill inte ha dig!!

Vem ljuger jag för, vem försöker jag lura? Vill ju inget hellre... Om jag får dig, om så bara för en natt, en lång härlig natt, blir det bättre då? Har jag då fått den bekräftelse jag ville?
Vad fan ska jag ta mig till???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback