Spel

Drömmer om dig... Tänker på dig... Önskar att du vore här. Att du tänkte som mig... Får aldrig veta. Känns som en eveighet tills vi träffas... tills dina vackra ögon tindrar mot mig igen. Du vet att du kan få mig när du vill... det sårar mig. Vill vara spännande inte desperat. Hur gör man?

Dagarna känns alldeles för korta, nätterna för långa och helgerna som en hel eveighet. Vill uppleva dig igen, från början. Det vi hade... Utan alla elaka ord. Har så många frågor... Varför? Hela jag vill inget annat än känna dig, ta på dig, vara med dig...

Vet inte riktigt vart detta är på väg... När jag minst anar det så kommer du. Tar på mig, får mig att skaka, känna mig bortgjord. När jag försöker att vara enkel är du så svår... Vill säga rakt ut till dig... Vill du ha mig så visa mig! Har du bara ingen fantasi... Vill du inte? Du verkade lycklig häromdagen för det lilla, men ändå så långt borta. Inte i samma njutninsfulla värd som jag... Men vill du inte... Varför kommer du då för att inte säga något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback