Min högsta önskan

Så nära men ändå så långt borta... Ser dig varje dag, träffar dig, pratar med dig. Men kommer aldrig att bli som förut... Sörjer det och sörjer de stunder vi hade. De var så härliga, underbara... Bra... Bäst! 
Kändes som att vi var i en annan värld, där det bara fanns vi. Förstod varandra så bra... kände samma sak, en enorm åtrå. Du visste vad jag ville, hur du skulle tända mig, hur du skulle smeka, ta, kyssa. 
När jag blundar ser jag ditt ansikte avslappnat... Du njuter av min närhet, njuter av att jag sakta smeker din kind, din panna, dina läppar. Vill sakta böja mig fram och kyssa dem... Känna din mjuka andedräkt mot min kind. Upphetsningen som växer för varje sekund, dina smekningar som blir allt djärvare, mina kvidanden som blir allt djupare. Veta att allt du vill ha är mig... Kan man önska sig mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback