Trist dag...

...utan några roliga saker alls. Frågade om han fått mitt mess... Jo, det hade han. Frågade om det var så som jag skrev. Nej, verkligen inte sa han. Tror du mig? sa han sedan. Nej, sa jag... Har lite svårt att lita på dig nu. Ja, förstår det, men med tiden kanske jag kan bevisa att du kan göra det, sa han sedan...
Ja, vad ska man tro? Vill lita på honom och tro att han verkligen menar allvar när han säger gulliga saker, kastar ömma, lyckliga blickar och är snäll emot mig. Men sedan vaknar den där lilla förståndiga tjejen upp, som vet hur killar tänker och beter sig... Börjar analysera och vrida och vända på allt... Får allt att se ut som om han gör det bara för att få ha sex när han vill. Vad fasen ska jag tro???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback