Sotis igen

Känns som om jag gjort bort mig igen... Men antagligen är det inte så och du känner dig bara smickrad. Det som gör mig så frustrerad är bara att jag inte får så mycket i gengäld. Så otroligt fascinerade att du är sotis dock... Kan inte ritkigt förstå det. Men å så härligt att mina avsikter lyckats och att du känner så pass mycket för mig, och ändå är så pass osäker på mina avsikter att du tror att jag vill ha någon annan, iofs mycket yngre, men även inte alls lika sexig, snygg, härlig... Helt enkelt inte du.
Första gången du erkänner att du är sotis när du är nykter å andra gången på kort tid som du blir det. Har du riktiga känslor för mig... eller? Vad kan ligga bakom? Gör inget... Vet själv inte vad jag känner för dig? Är det mer än bara sex, närhet, värme och uppmärksamhet? Vill aldrig att det blir vi, men tycker om dig otroligt mycket. Känns konstigt när jag tänker på det... Men vill vara med dig hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback