Lycklig igen!

Du är underbar, du är härlig, du är bäst! Du gör mig så lycklig! En vän som jag inte träffat på länge frågade om jag var nykär... Att jag bara strålade. Kan det bero på dig?
Du har glittrat med dina vackra ögon mot mig hela dagen... Började igår efter mitt mail. Det var tydligen värt att skicka det... Det fick dig kanske att inse att det är värt att försöka, och att mina tankar kretsar runt dig mer än du tror. Känns som att vara nyförälskad... Tror du blev överraskad i morse när jag slet med dig. Men du såg barnsligt lycklig ut... Underbart att åter kyssa dina läppar. Så länge sedan nu... Känna dina händer smeka min kropp, och dina armar runt mig. Din lukt... Åhh så underbar du är! Kan knappt förstå att det är sant att det hände igen... Vill bara ha mer, mer, mer!
Vissa säger att du har koll på mig hela tiden och att du bryr dig väldigt mycket om vad jag gör och vart jag är... Känns skönt att veta att det är ömsesidigt. Vill juh vara med dig jämt!
Hoppas att du hör av dig i helgen... du var så gullig när du frågade om du fick. Tänker på dig jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback