Frustrerad

Underbart att snart vara ledig... Svårt bara att inte ha något vettigt att fylla sina dagar med för att glömma. För just nu är det precis vad jag vill göra. Du kommer aldrig mer att vara den underbara människa du en gång varit för mig. Aldrig mer kommer vi vara ensamma... Aldrig mer kommer jag att få kyssa dina läppar i ensamhet... Aldrig mer kommer du viska söta saker i mitt öra... Aldrig mer kommer vi att vara oslagbara ihop... Aldrig mer kommer vi vara så kåta som vi aldrig någonsin varit i vårt liv. Aldrig mer...
Ledsen...
Kan inte gråta, men vill så gärna...
Kan inte vara arg, fastän jag egentligen är förbannad på dig...
Du gör mig så ont, men ändå så gott...
Varför i helvete skulle du komma till mig den där kvällen? Varför skulle du kyssa mig? Varför gör du såhär!?!?
Vill verkligen hata dig, men drömmer istället om dig på nätterna. Vill låtsas som om du aldrig funnits på dagarna, ändå finns du i mina tankar ständigt.
Vad faan ska jag göra?
Frustrerad som tusan!!

Tänk om du igen kunde säga... Jag ser fram emot att få vara med dig! I all hemlighet... ensamhet...
Kommer aldrig att ske då jag är alldles för otålig och på. Och vet att du inte tycker om det... Inte lika spännande då.
Varför ska detta vara ett spel? Ett jäkla idiotiskt, dumt, jävla spel!!
Säg vad du tycker! Dumpa mig! Gör något som jag kan förstå!!
Var inte hela tiden bara en jäkla gåta å gå där å le åt mig å se så himla nyförälskad ut.
IDIOT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback